משלוח לכל הארץ!

איפה נעצב קרשי חיתוך עם הקדשה אישית?

עם הזמן, בטח שמתם לב כי קשה יותר ויותר למצוא מתנות ייחודיות, מרשימות ויוקרתיות באמת. ובכן, אנו כאן כדיי לעזור!

במידה ואתם מחפשים מתנה לקראת חנוכת בית, מאורע חשוב, או אפילו על מנת לפנק את עצמכם, קרשי חיתוך עם הקדשה אישית הם כנראה משהו שלא חשבתם עליו, אבל ממש הייתם צריכים. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת עליהם: 

מהם קרשי חיתוך?

קרשי חיתוך הם חלק אינטגרלי ביותר במטבח שלנו, היות ורוב העבודה שאנו מבצעים בו, קשורה אליהם. מסיבה זו, קרשי חיתוך צריכים להיות בטיחותיים ועשויים מחומרים איכותיים בלבד, דוגמת עץ מלא. 

מה מיוחד בקרשי חיתוך עם אפוקסי?

ובכן במידה ואנו מחפשים להעניק מתנה מיוחדת, קרשי חיתוך עם אפוקסי הם אופציה ראשונה ומיוחדת מאין כמוהה. אפוקסי הוא בעצם חומר אשר ניתן לעצב אותו בדרכים מיוחדות ואז להקשות אותו בעזרת חומרים ייעודיים, בהתאם לצורה הנדרשת. הוא אחד החומרים הפופולריים ביותר הקשורים לעיצוב ובעיקר בשילוב עם עץ. השילוב המיוחד בין עץ לאפוקסי יוצר איזון יחיד במינו בין סגנון עתיק לבין סגנון מודרני וחדשני. 

למה דווקא קרשי חיתוך עם חריטה?

במידה ואנו לא בטוחים לגביי אפוקסי ורוצים דווקא נראות עתיקה לחלוטין, נוכל לבחור ולייחד את המתנה שלנו באמצעות קרשי חיתוך עם חריטה אישית ומיוחדת. חריטה ניתן לעשות בכל צורה שנרצה ועם כל כיתוב שנרצה. בכך נהפוך כלי מטבח פשוט למתנה יוקרתית ומיוחדת, שתישאר עם האדם האהוב עלינו לאורך שנים רבות. 

איפה נרכוש קרשי חיתוך עם חריטה אישית?

קרשי חיתוך עם חריטה או אפוקסי ניתן לעצב בהתאמה אישית בחנות של עץ החיים. החנות מתמחה, מזה שנים רבות, בעבודה עם כל סוג של עץ ובעיקר עם השילוב של אפוקסי. באתר שלהם ניתן לראות את כלל העיצובים המיוחדים והאותנטיים שעוצבו עד כה ואף לקבל השראה בעבור המתנה הייחודית שאותה אתם חפצים להעניק.

לסיכום 

כלי מטבח איכותיים הם דרישה חשובה עבור כל בית וכל מטבח. לכן, במידה ואנו מחפשים להעניק מתנה ייחודית ושימושית לחנוכת בית, קרשי חיתוך עם הקדשה אישית הם הרעיון המושלם ביותר. ניתן לחרוט ולכתוב כל דבר שנרצה או פשוט לבחור בעיצוב אפוקסי יוקרתי ומיוחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות0
אין מוצרים בעגלה
להמשיך בשופינג
0
דילוג לתוכן