משלוח לכל הארץ!

מהו משטח הגשה מעץ זית ולמה הוא מומלץ

רובנו, מן הסתם, מארחים מדיי פעם בבתינו את החברים והמשפחה בחגים ומועדים, ולפעמים סתם כך על מנת להתגבש ולהיפגש. כעת, לאחר תקופה ארוכה בה לא יכולנו לעשות זאת, נרצה לארח את הקרובים שלנו ולעשות זאת בסטייל. ובכן, חלק מהדרך בה נוכל להוציא את התכנון לפועל הוא באמצעות כלי מטבח והגשה יוקרתיים, בהם האורחים יעשו שימוש. אז איפה נוכל למצוא סטים של משטחי הגשה וכלים יוקרתיים?

מהו משטח הגשה מעץ?

כאשר אנו מגישים אוכל חם לשולחן, תמיד ישנה ההמלצה של להשתמש במגשי הגשה על מנת להגן על השולחן ועל מנת ליפות את נראותו. באמצעות משטח הגשה מעץ זית, לדוגמא, נוכל גם לשמור על שאר הריהוט אך גם להותיר רושם על האורחים שלנו.

למה העץ חשוב?

החומר הכי מומלץ למשטחי הגשה הוא עץ ובפרט עץ מלא. עץ איכותי הוא חומר נפלא היודע לשאת חום ואף לשמר אותו כך שהאוכל יישאר חם גם הוא. כמו כן מדובר בבחירה הרבה יותר ירוקה וידידודית לסביבה היות ואין חלקי פלסטיק על סט הגשה מעץ מלא והוא גם יהיה עמיד לאורך זמן.  

בנוסף, סט הגשה מעץ מלא הוא מתנה נפלאה שניתן להעניק לאדם קרוב בתור מתנת חנוכת בית או לכבוד אירוע מיוחד. לשם כך, ניתן להזמין ולרכוש משטח הגשה מעץ מעוצב אישית עם חריטות מיוחדות, או הקדשות. 

איפה נרכוש סט הגשה מעץ?

סט הגשה מעץ, או פשוט משטח הגשה מעץ זית, ניתן לקנות בעיצוב מיוחד ואותנטי בחנות של עץ החיים. לעסק זה ניסיון רב שנים בעבודה עם כל סוגי העץ ולהם יד מקצועית ומוכשרת בכל הקשור לעיצובו והתאמתו של משטח, או רהיט, לצרכים שלכם. במידה ואתם מחפשים להעניק מתנה, תוכלו בעץ החיים לבצע חריטה או הקדשה מיוחדת המותאמת באופייה בדיוק למי שתרצו לתת לו את המתנה. 

לסיכום 

משטח הגשה מעץ זית, או מעץ מלא, הוא דרך נפלאה להותיר רושם יוקרתי מאד על האורחים שלנו וכמו כן מדובר ברעיון נפלא למתנה מיוחדת. משטחי הגשה מעץ, כמו גם מתנות עשויות עץ נוספות, ניתן לרכוש בחנות של עץ החיים ואף עם התאמת עיצוב, וחריטה יחידים במינם. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות0
אין מוצרים בעגלה
להמשיך בשופינג
0
דילוג לתוכן