משלוח לכל הארץ!

למה מזוזות בעבודת יד הן מומלצות?

מזוזות הן פריט חובה בכניסה לכל בית ועסק, לא מטעם חוקי המדינה, אלא מהיותנו עם יהודי החי בארץ ישראל. ישנה האמונה כי בית ללא מזוזה, בדלתו הראשית, הוא בית עם מזל רע ועל כן ממש לא היינו רוצים לזכות בגורל שכזה. כמו כן, מזוזות, מעבר להכרח שבהן, יכולות להיות פריט עיצובי מרשים ביותר לדלת הכניסה שלנו. אז היכן נעצב מזוזות לבית ומה מיוחד בהן?

מהן מזוזות לבית?

מזוזה היה תשמיש קדושה ועצם קביעתה בדלת הכניסה לבית היא מצווה מן התורה ולא רק מנהג. בתוך בית המזוזה ישנו קלף עליו כתובות שתי פרשיות והן "שמע ישראל" ו"היה אם שמוע". עיצובה של המזוזה חיצונית יכולה להיות מאד פשוטה אך רבים בוחרים לקחת את המצווה לרמה חדשה ולרכוש מזוזה יוקרתית ומיוחדת במינה, אשר לא ניתן להתעלם ממנה.

למה דווקא מזוזות מעוצבות?

ובכן, מזוזות מעוצבות בעבודת יד הן מזוזות המעבירות מסר מאד ברור של יוקרתיות, אך בעיקר של היחס שלנו כלפי המצוות אשר ניתנו לנו מן השם ומן התורה, שאותה הוא נתן לנו. עצם ההשקעה הטמונה בעיצוב ידני ואישי של מזוזה משדרת, בין היתר, את רמת המסירות שלנו כלפי המסורת והאמונה היהודית. 

כמו כן, במידה ואנו מחפשים להעניק מתנה לאירוע חשוב, כמו חנוכת בית, נוכל בהחלט לשקול רכישה של מזוזות מעוצבות מעץ מלא או אפוקסי ייחודי. מתנה מסוג זה היא יוקרתית ביותר ותעביר מסר עמוק וחשוב לאדם שלו היא מיועדת. 

איפה נרכוש מזוזות מעוצבות בעבודת יד?

מזוזות בעבודת יד נוכל לעצב בהתאם לרצוננו ובעזרת החנות המתמחה בכך, שהיא כמובן עץ החיים. בחנות של עץ החיים ניתן למצוא מגוון עיצובים קיימים של מזוזות בעבודת יד, אך כמובן גם ניתן לקבל ייעוץ והתאמה של מזוזה בהתאם למטרה שלכם. כמו כן, תוכלו להיות בטוחים כי ניתן בחנות לרכוש יחד עם בית המזוזה שעיצבתם, קלף, עם הפרשיות, כשר לחלוטין. 

לסיכום

מזוזה היא תשמיש קדושה חשוב מאד במסורת היהודית ומדובר במצווה עיקרית ביותר. לכן, במידה ואנו מחפשים להשקיע במזוזה חדשה לביתנו, או בתור מתנה, ניתן לרכוש מזוזה בעבודת יד ייחודית העשויה מעץ בשילוב אפוקסי, בחנות של עץ החיים.  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות0
אין מוצרים בעגלה
להמשיך בשופינג
0
דילוג לתוכן