משלוח לכל הארץ!

מתכננים לקנות רהיטים חדשים? זה הזמן לבחור בעץ מלא!

סגנון הריהוט מעץ מלא פופולרי מאוד בשנים האחרונות והוא מביא חידושים אחרונים היכולים לשדרג כל שולחן או כיסא מעץ. היום ניתן לייצר רהיטים מעץ מלא בשילוב שרף אפוקסי בעיצובים מרהיבים המאפשר ליצור עיצוב ייחודי לבית שלכם בצבעים טבעיים. צבע אפוקסי לעץ ניתן להטמעה בקלות בתוך העץ ליצירת שכבה דקה של חומר. השילוב של 2 החומרים יוצר פלטת שולחן או כיסא מדהימים ומרהיבים עם מראה יוקרתי שלא ניתן ליצור באמצעות חומרי גלם אחרים.

ריהוט מעץ מלא בעבודת יד

ריהוט מעץ מלא המשלב את שרף האפוקסי יכול להיות מותאם גם להוספת אלמנטים ייחודיים כגון פרחים, עלים ואבני חן במטרה ליצור מראה מרשים ומרהיב בתהליך עבודה קצר ויעיל מאוד. בדרך זו, ניתן לרכוש רהיט מהמם בעלות יחסית נמוכה ובהתאמה אישית לטעם ולסגנון שלכם. צבע שרף האפוקסי מאפשר משחק עם מריחות הצבע במטרה ליצור רהיט ייחודי שאין לאף אחד אחר. אחד מרהיטי העץ בשילוב אפוקסי היפים והמיוחדים ביותר הוא שולחן "נהר" אפוקסי המגיע בעיצוב מיוחד של חומר אפוקסי היוצר דוגמת נהר על שכבת הפלטה של השולחן. את שולחן הנהר תוכלו למצוא כאן בקטלוג האתר.

איך שימוש באפוקסי משדרג רהיטים?

חומר האפוקסי מהווה בסיס ליצירת אלמנטים מיוחדים מוטמעים בתוך העץ. החיבור בין העץ המלא לחומר האפוקסי הוא מושלם ומאפשר ליצור רהיטים באיכות מעולה אשר יכולים לשמש אתכם לשנים רבות. רגלי השולחן יכולות להיות בעיצוב רגיל כאשר השימוש באפוקסי יהיה בעיקר על גבי הפלטה של השולחן וכך ליצור עיצוב בולט ומושך מאוד את העין. מרבית הרהיטים המודרניים היום אינם משלבים חומרי גלם שונים או צבעים מיוחד על גבי הפלטה של השולחן ולכן השימוש באפוקסי הוא לעולם יהיה ייחודי ואל זמני.

רהיטים מעץ מלא באיכות מעולה!

לבחירת רהיטים מעץ מלא, כנסו עכשיו לחנות האונליין עץ החיים הנמצאת כאן באתר ובחרו את הרהיטים היפים ביותר לבית שלכם. הרהיטים המופיעים באתר מיוצרים בעבודת יד בהתאמה אישית ללקוח עם אלמנטים מיוחדים ומרהיבים ליצירת רהיט יוקרתי ומרשים. דרך האתר אתם נהנים משירות הובלה מהיר ויעיל ואפשרות לתשלום במזומן או באמצעות אפליקציית PayBox.

עגלת קניות0
אין מוצרים בעגלה
להמשיך בשופינג
0
דילוג לתוכן