משלוח לכל הארץ!

קרשי חיתוך גדולים הופכים פופולריים יותר ויותר במטבחים, הן למטבחים בבתי מגורים והן שימוש מסחרי. מגוון גדלים וצורות יכולים לעזור להבטיח שיהיה לכם נוח לעבוד על משטחי המטבח.

קרש חיתוך גדול במטבח הביתי

קרש חיתוך גדול הוא כלי מטבח רב תכליתי. הוא משמש בדרך כלל לחיתוך ירקות, עשבי תיבול ומרכיבי מזון אחרים. עם זאת, הוא יכול לשמש כחלק חיוני מחפצי האחסון במטבח שלכם או אפילו כמשטח להכנת ארוחות או לאפיית עוגות.

הם יכולים לפעמים לספק שטח פנים גדול מדי לשמירה על ניקיון ויכולים גם לתפוס מקום מיותר במטבח. הם אולי לא הפריט המעשי ביותר מנקודת מבט של מרחב ונוחות, אך הוא פריט רב תכליתי מכיוון שהוא יכול לשמש למטרות אחרות כגון מגש הגשה או פלייסמטים.

קרשי חיתוך סיטונאי

קרש חיתוך הם לא רק למטבח הביתי אלא גם למטבח המסחרי. הם נועדו לשמור על מרחק בטוח מכל החפצים החדים או פריטי מזון אחרים שניתן להשתמש בהם בתהליך הבישול.

קרש חיתוך גדול הוא סוס עבודה של המטבח ומשמש לבישול, אחסון מזון ועוד. קרשי חיתוך סיטונאי מורכבים בדרך כלל מעץ אלון קשיח וניתן לעשות בהם שימוש חוזר או למחזר.

הם מגיעים בגדלים שונים ובעזרת סיבים לבנים על ההיקף עוזרים למנוע הידבקות של מזון ללוח ובו זמנית פועלים כמשטח מונע החלקה. הם בדרך כלל מיועדים לשימוש מסחרי במסעדות אבל הם גם מהווים מתנות נהדרות לטבחים או לשפים בבית.

קרש חיתוך גדול מעוצב למטבח

קרש חיתוך מעוצב למטבח הוא קומפקטי וגמיש מספיק כדי להתאים ליד שלכם. הוא מגיע עם חריץ לשמירה על סכין או חריץ לניקוז נוזלים מירקות וידית המאפשרת הגשה נוחה.

כמו כן, הוא עשוי מחומר מונע החלקה, קל לניקוי ומגיע עם בסיס נגד החלקה. העיצוב מאפשר לחתוך, לקצוץ ולחתוך את האוכל שלכם ללא מאמץ או פציעות.

קרש חיתוך זה מבטיח שיש לו את כל התכונות שצריך מבלי לתפוס יותר מדי מקום במטבח ובעיצוב שמשדרג כל מטבח וכל הגשה בארוחה.

מחפשים קרש חיתוך גדול בעיצוב ייחודי למטבח שלכם?

נשמח להתאים עבורכם קרש חיתוך מעוצב לפי סגנון העיצוב המועדף עליכם.

צרו איתנו קשר בוואטסאפ או בטלפון ואחד מנציגי השירות שלנו ישמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה.

עגלת קניות0
אין מוצרים בעגלה
להמשיך בשופינג
0
דילוג לתוכן