משלוח לכל הארץ!

מחפשים סכין חלקה או משוננת למטבח? הגעתם למקום הנכון!

אם אתם אוהבים להכין מאכלים עם בשר או דגים וזקוקים לסכין איכותית וחדה, חשוב שתהיה לכם סכין מטבח מקצועית. זהו כלי רב תכליתי שניתן להשתמש בו לחיתוך והכנה של מגוון בשרים ודגים. כמה אפשרויות פופולריות כוללות את סכין השף הקלאסית של 8 אינץ', בעל להב חד ועמיד וידיות נוחות ההופכות את הסכין למתאים לחיתוך מדויק של מאכלים קשים. באמצעות להב דק וגמיש, ניתן להכין אוכל בצורה יעילה ונוחה, בין אם זה עבור העסק שלכם ובין אם זה להכנת מאכלים במטבח בבית שלכם.

סכין לחיתוך בשר ופריסת בשר

כאשר אתם באים לבחור סכין לחיתוך סוגים שונים של בשרים, חשוב שתבדילו בין שיטות החיתוך וסוגי הסכינים על מנת שתוכלו לבחור בסכין המתאימה ביותר לעבודה במטבח שלכם. סכין לחיתוך בשר יכולה להגיע ב-4 סוגים עיקריים של שיטות חיתוך. סוג ראשון הוא סכיני השף הגדולים עם להב באורך של 240 מ"מ. סוג שני הוא סכיני הפירוק המשמשים לפירוק של עצמות והפרדת העצמות מהבשר. 2 סוגים נוספים הם סכין לפריסת בשר וסכין בשר סינית היכולות להתאים לקיצוץ בשר ועבודה עם נתחי בשר גדולים.

סכין לחיתוך דג ופילוט דגים

מחפשים פתרון איכותי לחיתוך ופילוט של כל סוגי הדגים? סכין לחיתוך דג הינה סכין בעלת להב גמיש, חד מאוד וצר. הסכין הוא בעל חוד קדמי ייחודי המספק מענה לעבודה עם משטחי חיתוך גדולים ומאסיביים. ניתן לפרוס לחתיכות דקות מאוד סוגים שונים של דגים כגון סלמון ואמנון ולעבור דרך השומן של הדג ללא הפרעה. בכדי שתוכלו ליצור את ההפרדה הנדרשת בין העור לבין רקמות הדג, אתם צריכים סכין איכותית המותאמת לחיתוך פילה ויכולה לשמש אתכם גם לעבודה עם עופות לחיתוכים שונים.

רכישת סכין מטבח מקצועית אונליין

לרכישה אונליין של סכין מטבח מקצועית לחיתוך של בשרים, עופות או דגים, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לקטלוג המוצרים כאן בחנות האונליין עץ החיים ולבחור את סכין החיתוך הנדרשת לכם. אם לא מצאתם את הסכין המתאימה, צוות האתר ישמח לסייע לכם טלפונית דרך מספר הטלפון המופיע בראש האתר.

עגלת קניות0
אין מוצרים בעגלה
להמשיך בשופינג
0
דילוג לתוכן