משלוח לכל הארץ!

עובדים בתור קצבים או שפים? מחפשים סכין מקצועית?

סכין שף היא כלי העבודה הבסיסי של כל קצב או שף בעבודה היום יומית. היא בעלת להב מעוקל המאפשר תנועות נדנוד לביצוע חיתוך מהיר. הן ידועות גם בחדות שלהן, מה שהופך אותן למושלמות לחיתוך בשר, דגים וירקות. היום ניתן למצוא סט סכיני שף מפלדת אל חלד עתירת פחמן מה שהופך את הסכינים לחזקות, חדים ועמידות לאורך שנים. סכיני השף המקצועיים נחשבים להשקעה בטוחה לטווח ארוך מכיוון שהן מחזיקות מעמד לאורך זמן עם טיפול ותחזוקה נאותים.

סכין מקצועית לשפים וקצבים

בחירת סכין מקצועית יכולה להיות מבלבלת ואנחנו פה לעשות לכם סדר. חשוב שתשימו דגש על מספר דברים כגון חומר הגלם ממנו עשוי הלהב של הסכין, צורת הלהב וחומר הגלם ממנו עשויה ידית הסכין. רוב האנשים מתייחסים ללהב כחלק הכי חשוב בסכין, אך גם לסוג הידית יש חשיבות רבה בעיקר כאשר זוהי העבודה היום יומית שלכם ואתם עובדים עם הסכין לפעולות חיתוך רבות. סכיני השף עשויות בדרך כלל מפלדת אל חלד או קרמיקה עתירת פחמן. חשוב לדעת כי פלדת אל חלד בעלת פחמן גבוה עמידה וקלה להשחזה, בעוד שסכינים קרמיות חדות במיוחד אך יכולות להיות שבירות.

הזמנה אונליין של סכיני קצבים

לגבי חומר הגלם ממנו עשויה ידית הסכין, כאשר מדובר על סכיני קצבים חשוב לבחור בחומר גלם נוח ליד שלכם עם אחיזה בטוחה ויציבה. סכיני הקצבים מגיעות עם ידיות מחומרים פולימריים שונים או עץ כאשר לכל חומר גלם יש את היתרונות והחסרונות שלו. יש לציין כי גודל סכיני השף יכולות להגיע לעד 12 אינץ' ולכן חשוב שהידית תהיה יציבה ונוחה לאחיזה לאורך כל זמן החיתוך של הבשרים, עופות או דגים. בהזמנה און ליין של סכיני שף וקצבים אתם נהנים ממבחר גדול ויכולים לקבל את סט הסכינים עם משלוח מהיר עד הבית שלכם.

סט סכיני שף באיכות מעולה!

להזמנה של סט סכיני שף באיכות גבוהה ובהתאמה מושלמת לצרכים העסקיים שלכם, כנסו עכשיו לחנות האונליין עץ החיים הנמצאת כאן באתר ובחרו את סכיני השף המועדפים עליכם. צוות האתר ישמח לעזור לכם בבחירת הסכינים ולהסביר לכם את היתרונות של כל סוג ודגם של סכין המופיעות כאן בקטלוג האתר.

עגלת קניות0
אין מוצרים בעגלה
להמשיך בשופינג
0
דילוג לתוכן