משלוח לכל הארץ!

תקופת החגים היא זמן לתת, ולכן כתבנו עבורכם מדריך מתנות לחג. מדריך מתנות זה יציע רעיונות עבור מתנה לחגים.

מתנה לחג – מתנה לראש השנה

במשך מאות שנים, ראש השנה נקשר עם ראש השנה היהודי או חג השמש. יש מסורת של מתן מתנות לחברים, קרובים ושכנים ביום מיוחד זה.

ראש השנה הוא חג ליהודים הנחגג בסוף ספטמבר או תחילת אוקטובר. יום זה חוגג את השנה החדשה ומתחיל תקופה הנקראת "עשרת ימי תשובה". מתנה למסורת הזו צריכה להיות משהו שמסמל אור.

אנשים רבים חוגגים את ראש השנה במתן מתנות יקרות כמו תכשיטים או שעוני יוקרה, אך יש גם אפשרויות אחרות כמו מנות מקוריות ובעיצוב אישי.

3 רעיונות עבור מתנה לראש השנה

עונת החגים בפתח, מה שאומר שהגיע הזמן להתחיל לתכנן מה אתם רוצים לקנות ליקרים לכם. מתנה אחת שיכולה להיות קשה להחליט עליה היא לחג הגדול והחשוב – ראש השנה. אם אתם זקוקים לקצת השראה, אלו הם שלושת הרעיונות הפופולריים ביותר למתנות מקוריות לראש השנה.

ברכת הבית – אופציה מאוד מקורית. בדרך כלל רוכשים מתנה זו רק בכניסה לבית חדש, אך ניתן להתחדש כל כמה שנים עם ברכה חדשה לתחילת שנה, במיוחד כאשר היא נעשית בעבודת יד עם עץ ואפוקסי וחריטה של ברכת הבית עם לייזר.

מזוזות מעוצבות – המזוזות הללו ייחודיות ביותר ועשויות מסוגים שונים של עץ ואפוקסי בצבעים שונים כמו צבעי הים המשתנים וגם גוונים של אפור ושחור למזוזות יותר סולידיות.

קרש חיתוך והגשה בוצ’ר – קרשים אלה עשויים בעיצובים וסוגי עץ שונים יכולים להפוך את המטבח ליפה יותר, ואת את הגשת האוכל לשולחן למרהיבה. קרשי החיתוך לרוב מגיעים עם סכיני חיתוך איכותיים, אך ניתן לרכוש אותם גם ללא הסכינים.

אם אתם מחפשים מתנה לראש השנה ורוצים שהיא תהיה ייחודית לכם, אנו ב-’עץ החיים’ מזמינים אתכם להתרשם ממתנות מקוריות ומעוצבות לחג באתר שלנו.

מחפשים מתנה לראש השנה עבור המשפחה והחברים?

נשמח להתאים עבורכם מתנה לחג ייחודית מקורית שתשמח את מקבלי המתנה.

צרו איתנו קשר בוואטסאפ או בטלפון ואחד מנציגי השירות שלנו ישמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה.

עגלת קניות0
אין מוצרים בעגלה
להמשיך בשופינג
0
דילוג לתוכן