משלוח לכל הארץ!

מזוזה היא חפץ קטן המוצמד לדלת הבית ומכיל בתוכו פסוקים מקראיים או ביטויים מכתבי הקודש היהודיים. מזוזה היא חלק מהמסורת היהודית שבה יהודים מצהירים בפומבי על אמונתם בכל עת.

החשיבות של מזוזה בבית יהודי

אנשים המתגוררים בבית ירצו להפוך את ביתם למקום בעל שמירה מלמעלה על ידי הוספת כמה אלמנטים מסורתיים כמו מזוזה.

בדת היהודית מאמינים כי הוספת בית מזוזה היא דרך להוסיף באופן מיידי אלמנט של קדושה ומסורת לחלל המגורים שלכם. היא מוסיפה אלמנט של חוק, סדר והשגחה עליונה ומנטרלת את הכאוס והבלבול המצויים שעלולים לקרות בבתים ללא מזוזות.

מצד שני, רק לעיתים רחוקות מקפידים על בדיקת מזוזות, מה שגורם לבלאי לאורך כל השנה ולחוסר כוח במסר של המזוזה. לכן יש צורך בבדיקה של המזוזה אצל על ידי סופר סת”ם מוסמך, שידאג שהיא תוחזר אליכם תקינה, ללא לשריטות או דהייה של צבעים.

ממה עשוי בית מזוזה מעוצב לכניסה לבית

בתי המזוזות המוצבים בכניסה לכל בית נועדו לשקף את הקשר של הפרט עם היהדות בכלל. העיצובים יכולים להשתנות בהתאם להעדפת הבעלים, אך בדרך כלל ניתן להבחין בצבעים יהודיים מסורתיים כמו כחול כהה, לבן וזהב כך שהוא יותר מזוהה כחפץ ששייך לבית יהודי.

המזוזה יכולה להיות עשויה משילוב של חומרים הכוללים זכוכית, עץ או מתכות. עיצוב יכול לכלול הרבה צבעים ושכבות שונות כדי ליצור מראה ותחושה ייחודית לפריט.

בית מזוזה מעוצב לכניסה לבית מודרני

בתי מזוזה מוצבים בדרך כלל על עמודי הדלת של בתים יהודיים. העיצוב של בית המזוזה המעוצב באופן אישי נועד לקבל יותר נוכחות ולהיות גלוי יותר לכל עובר אורח שעובר על פניו.

בית מזוזה מעוצב לבית מסייע בהגנה ושמירה על מרחבים בהתאם להלכה היהודית. המזוזה תיתן רושם אלגנטי שניתן לראות מבחוץ כאשר מתקרבים לביתכם.

אז אם אתם מחפשים בית מזוזה מעוצב לכניסה לבית כזה שלא תראו בכניסה לכל בית, אנו ב-’עץ החיים’ מזמינים אתכם להתרשם ממגוון בתי המזוזות המעוצבים באתר שלנו.

מחפשים בית מזוזה מעוצב לכניסה לבית שלכם?

נשמח להתאים עבורכם בתי מזוזות מעוצבים בהתאמה אישית לפי סגנון העיצוב המועדף עליכם.

צרו איתנו קשר בוואטסאפ או בטלפון ואחד מנציגי השירות שלנו ישמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה.

עגלת קניות0
אין מוצרים בעגלה
להמשיך בשופינג
0
דילוג לתוכן